media@finleap.com

About finleap

finleap is Europe’s leading fintech ecosystem, headquartered in Berlin. finleap was founded in 2014 by IONIQ Group and Ramin Niroumand, and has since built and scaled 18 companies and added more to its ecosystem through acquisitions. These include companies such as Solarisbank, CLARK, Penta and PAIR Finance. In addition to access to capital, finleap offers a network of investors as well as partners and top talent. Since its inception, the finleap ecosystem has raised over 550 million euros in funding rounds and today consists of over 1,300 employees from 80 nations.

Über finleap

finleap ist Europas führendes Fintech-Ökosystem mit Hauptsitz in Berlin. finleap wurde 2014 von der IONIQ Group und Ramin Niroumand gegründet, hat seitdem 18 Unternehmen aufgebaut, skaliert und weitere durch Akquisitionen in sein Ökosystem aufgenommen. Dazu gehören Unternehmen wie die Solarisbank, CLARK, Penta oder PAIR Finance. Neben Zugang zu Kapital bietet finleap ein Netzwerk von Investoren sowie Partnern und Top-Talenten. Seit der Gründung hat das finleap Ökosystem über 550 Mio. Euro in Finanzierungsrunden aufgenommen und besteht heute mit über 1.300 Mitarbeiter aus 80 Nationen.

Recent News

See all recent news